Konfunderad..

Hmm, det är lite besvärligt.. När det gäller bloggvärlden är jag i en besvärlig mellanålder.. Jag är egentligen för gammal för att bry mig om hur de blonderade fjortisbloggarna beter sig.. Men jag är för ung för att ändå inte bli lite upprörd.. Fast kollar man runt lite så ser man ju att de som är 5-10 år äldre än mig också stör sig på och kommenterar de där pantade småbrudarna.. Så det kanske är helt okej att jag lägger ner fem minuter av min tankekraft på de där stackarna?! Men vad jag undrar är, har inte de där flickorna några föräldrar som bryr sig om dem?? Någon som skäller på dem när de beter sig urbota dumt osv?! Jag tror att de verkligen skulle behöva en vuxen förebild i sina liv.. Med vettiga värderingar och som kan leda de små liven på rätt väg i livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0