Kommer ingen vart..

Listan har fortfarande inte hänt något med.. Ligger fortfarande och läser bloggar.. Har inte lyckats komma ur morgonrocken än.. Näsan är igentäppt och ögona kliar (har det blivit vår/sommar och en massa pollen nu?).. Jag är lite hungrig men orkar inte riktigt bege mig ända ut i köket.. För att komma ut dit måste jag ju liksom ta bort datorn från magen, fatta vad det kräver av mina stackars svaga förkylda armar.. Jag måste dessutom resa på mig, och om datalyftet var jobbigt för armarna vad fan är då inte kroppslyftet för...kroppen?? Lyckas jag ändå samla ihop energin och styrkan för att göra dessa saker så måste jag ju sen gå, flera steg, jättemånga steg.. Och på toppen av allt detta måste jag ju göra iordning någonting att äta..

Nä, jag vägrar.. Kanske att jag klarar av att samla styrkan att ropa på älskling och be honom mata mig med något, känner mig väldigt svag nu.. Host, host, snörvel.. Jag ser ljuset någonstans där borta i slutet av tunneln..

Helvete, undrar om han kan sätta kateter också, måste kissa.. Fuck, fuck, fuck!!

Får väl lov att resa mig då.. :(

Pust, stånk, stön, suck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0