Klurigheter..

Oj, jag har visst glömt att uppdatera bloggen idag.. Så kan det gå.. Men vi sov länge idag och sen har jag hållt på med annat..

Har börjat med inbjudningarna nu till bröllopet.. Tror nog att det ska bli bra.. Men nu har vi knappt något papper att skriva på och så måste vi ha lite dekorationsgrejor till inbjudningarna också.. Så vi kommer inte så mycket längre idag.. Men men, det är ju alltid en början i alla fall..

Älskling blev hemma idag med efter en febrig natt.. Skönt tycker ju förståss jag, för det är ganska tråkigt hemma själv.. Även om jag har en skrutt som kan underhålla mig..
Men imorgon ska han till jobbet, tusan..

Annars då, hmm, inte mycket.. Har mest varit de där inbjudningarna idag.. Fan det tar längre tid än man tror och då har vi ju egentligen inte gjort dom än.. :O Har ju all utskrift och klippa och klistra och posta kvar.. Men layoutenh är ju åtminstonde färdig..

Nä, nu vart det långt om ingenting.. Måste nästan bjuda på en bild så det inte blir för tråkigt.. Ska bara hitta någon först.. :)

Haha, nu hittade jag en gammal goding.. Jag får be om ursäkt redan nu innan utifall någon skulle råka kräkas vid anblicken av denna bild.. Förlåt mig!!

Bilden är från 2007 och jag befinner mig i fantastiskt kokheta Bangladesh.. Jag har precis haft karateträning i det som jag tidiager nämnde KOKHETA landet.. Ungefär lika svettigt är det att sitta och göra inbjudningar.. :P

Nä men i alla fall.. Fantastiskt frisyr har jag också.. Haha, rakade av mig håret innan jag reste iväg och på bilden börjar det närma sig slutet av resan så det är en lagom snygg längd på det hela.. :P Och mina glasögon går inte heller av för hackor.. Dame Edna light!! :D





Vackert!! Äkta skönhet på bild.. XD


Kommentarer
Postat av: victoria

Det var en riktigt bra helg ;D

Och har man bara pengar så är det hur kul som hält att shoppa ;D

2009-10-26 @ 16:58:24
URL: http://vikkelito.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha skön bild :D

2009-10-26 @ 17:52:58
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha i den värld vi lever i idag är det snarare svårt att inte vara materialistisk ^^

2009-10-26 @ 18:04:01
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0