En lättnadens suck..

Jag slapp cellprovet.. Tanten tyckte det var onödigt i och med att jag gjorde det förra året.. Men det blir ju lite tokigt när man flyttar, de vet ju inte vad som gjorts då..
Hur som helst väldigt skönt.. Då behöver jag inte gå dit på ett par år i alla fall..

Kvällen har spenderats med tårta och tv..
Plastikkliniken, House och nu Hells Kitchen.. Bra skit.. Sen har jag nästan funderingar på att gå och sova, är väldigt trött efter nattens icke-sovande..

Tror allt att lillstumpan också är trött, hon är minsann lite gnällig nu.. Inte så konstigt, klockan är ju massor för en lite bebis..




En glad dagens outfit..



Och..




Dagens outfit - arg.. Det svänger fort när man är bebis.. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar - Ja, precis..det som är roligt är att vi är dom enda som har exakt så i vårt kök. ;D

2009-10-27 @ 22:43:58
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Emma

Och tack för komplimangen! :D

2009-10-27 @ 22:44:39
URL: http://mylifeandi.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, precis. Vi bor med i hyresrätt, men vi har gjort om allt ändå. Haha! Som nu i köket, de där bokstäverna är liksom bara som självhäftande papper, jätte enkelt och billigt, men kanske svårt att få bort sen. Sen har vi målat om alla rum, i sovrummet var det ljusgröna tapeter med blommor innan, nu är det nougat på väggarna och en kakaobrun fondvägg. I hallen var det gula tapeter med blommor på innan, nu är det mörklila. Haha! Och i vardagsrummet var det typ teracotta, tegelröd liksom, nu är det grått/ljust blått. I köket är väggarna babyblå, dom ska vi måla vita. Vi skiter i om man inte får, då får vi väl ta den smällen sen om man ska flytta. :/ Måste ju trivas i vårt hem. Så länge man inte river väggar eller slår igen dörröppningar eller så tycker jag inte det är så mycket att gnälla på. Så larvigt det där. Alla har väl sin egna stil, borde ju få göra om hur man vill. Men det är väl för att lägenheterna ska vara standard liksom, så att inte vissa får hyra toppenfina, renoverade lgh och andra inte. Men tycker de e dumt. Gör vad ni vill i lägenheten! är mitt motto. ;p Klart det är liiite nervöst för hur mcyket vi kan få betala om vi flyttar och dom tycker det är för "extremt" men dom ska stamrenovera och helrenovera alla lägenheter i området nu, till oss kommer dom 2012/13, så är ju ett tag kvar, men då tycker jag ändå att det inte borde va någon fara om dom ändå ska göra om allt. ;D



Och det här blev en hel uppsats men..haha!!

Kram Emma.

2009-10-27 @ 23:03:27
URL: http://mylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0