Drama och spänning x2..

Drama och spänning nummer 1: Greys Anatomy (men det är klart att man inte bara läser bloggar när man är mammaledig, man kollar på tv också)..
Vad ska hända ikväll?!
Jag hoppas på mycket blod.. När det gäller tv och film så tycker jag; ju mer blod desto bättre..

Drama och spänning nummer 2: Hur ska jag få min snoriga, rossliga och övertrötta dotter att somna?? eller snarare, kommer jag få henne att somna?? Just nu känns det rätt kört..
Räknas det som barnaaga att slå en stekpanna i huvudet på henne så att hon somnar?! (Nej, jag ska inte misshandla mitt barn, jag tror jag ska mysa lite med henne istället och göra ett nytt försök att natta skitungen)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0