Beroende..

Nä men fan.. Ärligt talat.. Bloggläsning är en mycket beroendeframkallande drog, och jag har hamnat djupt ner i bloggträsket..
Men vad ska jag göra?!
Mammaledig och lillskruttan har inte blivit så pass stor att hon klättrar på väggarna än.. det är ju mest mat, gos och blöjbyte (en och annan saftig partyblöja)..
Men fasen, det där fyller ju inte alla dygnets timmar.. Ungen både sover och kapar flygplan i babygymmet..
Och vad gör man då?! Kanske att man börjar kika runt lite på någon blogg (vem är egentligen den där blondinbella som figurerade så mycket i media förut osv)?! Ett, tu, tre så sitter man maniskt med datorn i knät och kollar in varenda blogg som finns (nä, överdrift.. bara de smaskigaste, de som skiljer sig mest från mitt partyblöjsliv alternativt de som får mig att chockeras mest över vart ungdomen är på väg)..
Men efter att nu bara läst och läst...och läst så känner jag att jag behöver få skriva lite också..

Bara för att jag är en helt vanlig, tråkig, grå småbarnsmamma så vill inte jag känna mig utestängd ur den fascinerande bloggvärlden.. Så nu tar jag mitt kliv in i detta mycket vrickade kosmos!!

Ett litet steg för mänskligheten, men ett stort steg för den gråa blöjbytaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0